Пізнавальне

Андрій Крупнов: Синергія гаджетів і технологій страхування

Страховикам корисно придивитися до потенційних технологічних партнерів.Нова лінійка носяться пристроїв Amazon підключена до програми Vitality страховика John Hancock.Коли Amazon готувався до запуску своєї нової лінійки носяться пристроїв, а також цифрової платформи для підтримки здоров’я, він звернувся до страховика John Hancock з пропозицією про партнерство.

Програма Vitality, запущена Страховиком з 2015 року, використовує досить велику кількість технологічних рішень, аналогічних тому, що планував використовувати Amazon.В результаті платформа, що отримала назву Amazon Halo, запускається в партнерстві з John Hancock Vitality. Всі клієнти John Hancock Vitality матимуть можливість підключити свої браслети Amazon Halo до програми і отримувати бали Vitality, які дозволяють, при досягненні певних цілей по здоров’ю отримувати знижки на Страхування та інші призи.

Браслети Halo для учасників програми Vitality будуть безкоштовними, крім того, вони отримають 3-річне членство в програмі Halo.”Amazon вийшов на нас восени 2018 року, приблизно тоді, коли ми запускали програму Vitality for All, – розповідає президент і гендиректор John Hancock Insurance Брукс Тінгл. – Вони прагнули в сектор здоров’я і фізичного благополуччя і працювали з провідними компаніями в цій галузі.

З тих пір ми спільно працюємо над низкою проектів».Синергія між Vitality, яка винагороджує клієнтів за досягнення певних цілей здоров’я, про які вони повідомляють самі або через носиму технологію, і Halo очевидна. Однак метою John Hancock залишається бути «апаратно-незалежною» компанією і брати від Halo те найкраще, що може стати в нагоді її клієнтам.

“Правильний сон, наприклад, дуже важливий для здоров’я і загального довголіття, але, на відміну від інших факторів здоров’я, для цього у нас не було хороших інструментів,– говорить Тінгл. – У Amazon Halo дуже сильна технологія контролю сну, і їх браслет комфортний для сплячого».Але питання не тільки в тому, щоб запропонувати клієнтам блискучий новий гаджет.

Всього в програмі Vitality є можливість заробити 19 000 балів, причому для досягнення золотого статусу досить 7 000, так що компанія зробить Halo одним з інструментів для отримання додаткових балів.«Ми хочемо бути впевненими, що у наших клієнтів є вибір і альтернатива»,– говорить глава напрямку партнерства та інновацій John Hancock Лінсдей Хенсон.У міру наближення дати запуску Тінгл переконувався в тому, що звернувся до правильної аудиторії з точки зору страхування життя та управління здоров’ям.

Пандемія коронавірусу змусила більшу кількість клієнтів задуматися про свою смертність, і про те, як їх стан здоров’я впливає на цей ризик. Це створює для Vitality величезні можливості, тому що програма охоплює обидві половини цього рівняння.”Коронавірус переконливо підтвердив вірність нашій стратегії, – говорить Тінгл.

– Ваше одужання залежить від вашого нормального рівня здоров’я. Я бачив дослідження перестрахувальної компанії, в якому говорилося, що на тлі коронавірусу 70% споживачів заявили, що хотіли б скинути вагу».Підрозділ Vitality під назвою Aspire, запущений наприкінці минулого року, показав вигоду такого підходу.

Контроль рівня гемоглобіну, що є основою технології Aspire, знижує на 10% рівень смертності від коронавірусу для діабетиків у порівнянні з тими з них, хто не здійснює такий контроль».”Люди кажуть, що хочуть бути здоровими на той чи інший випадок»,– уклав Тінгл.Вихід Amazon на ринок носяться пристроїв загострює і без того немаленьку конкуренцію в цьому секторі.

З технологічних гігантів Amazon став третім, хто пропонує на ринку власну лінійку носяться пристроїв. До нього були Apple зі своїми розумними годинниками і Google, який купив минулого року виробника Fitbit (я писав про це). Нетипове рішення прийняв Microsoft, остаточно закрив в тому ж 2019 році свій напрямок Microsoft Band після випуску двох поколінь моделі, при тому, що її характеристики були одними з кращих на ринку.

Ось, що буває, якщо» не дотерпіти ” до дозрівання свого ринку і поквапитися відмовитися від перспективного, але в моменті не приносить гроші напрямки.Злиття виробників носяться пристроїв стало вже стандартом de facto для тих і інших. Носиться пристрій стає об’єктом щоденної уваги і активного використання або в руках цілеспрямованих і дисциплінованих людей, або якщо до нього підключена ефективна програма мотивації.

А страхування життя перетворюється в сучасний, що користується попитом продукт, якщо воно дає можливість не тільки забезпечити своїх рідних після смерті (що звучить благородно, але не дуже мотивує самого страхувальника), але і обіцяє якісь вигоди за життя, найголовнішою з яких є її велика тривалість і кращу якість (як мінімум, у фізичному плані).Страховикам життя має сенс придивитися до потенційних технологічних партнерів і починати укладати угоди, поки всіх кращих не розібрали. Покоління страхувальників, яким чужі всі ці ваші гаджети, йде, в тому числі і в фізичному сенсі, а молоді і здорові воліють залишатися в цій якості якомога довше.

Браслет тому свідок.Профіль автора в соцмережі: https://www.facebook.
com/andrey.krupnovПерейти на сайт Finversia.ГІС-канал Finversia YouTube

Related posts

Leave a Comment